Welkom bij Smarthomefans Community! ๐Ÿ‘‹

Wat leuk dat je hier bent! Na maanden werk achter de schermen, is het nu het moment aangebroken dat de eerste mensen lid kunnen worden :tada:.

Nog geen lid? Registreer hier gratis!

Wat gaat er gebeuren in de SHF-community?

De plannen zijn groots! Het moet de plek worden om nieuwe producten te ontdekken, problemen op te lossen en in contact te komen met smarthome-enthousiastelingen.

  • Oplossen van smarthome-problemen - Stel je vraag en krijg antwoord van experts
  • Ontdekken van nieuwe producten - Leer van andere, ontdek toffe producten
  • Ontmoet andere Smarthomefans - Kom in contact met andere Smarthomefans. Uiteraard ben ik zelf ook aanwezig in de community.

Maar vooral: ontdek en leer nog meer over smarthome. De toekomst van slimme producten is rooskleurig en daar wil ik graag aan bijdragen!

Wat je nu al kunt doenโ€ฆ

:speaking_head: Stel jezelf voor Stel jezelf voor in het speciale forum. Je mag zoveel (of weinig) delen als je zelf wil. Natuurlijk zou ik het leuk vinden als je ook iets deelt over je smarthome-setup :wink:.

:open_book: Maak kennis met de community door discussies te bekijken die hier al plaatsvinden. Als je een bericht interessant, informatief of gewoon leuk vindt, gebruik dan de :heart: om je waardering of steun te laten blijken!

:handshake: Lever een bijdrage door te reageren, je eigen perspectief te delen, vragen te stellen of feedback te geven in de discussie.

Als je hulp nodig hebt of een suggestie wilt doen, stuur mij gerust een bericht!

Veel plezier en hopelijk zie ik je vaak in de SHF-community!

3 likes

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Even voorstellen: Ger

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Even voorstellen: Cygnus52

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Mijn naam is Adriaan

Een bericht is gesplitst naar een nieuw topic: Even voorstellen: Hans1957