[Uitleg] Stel jezelf voor 🥳

Stel jezelf voor…

De Smarthomefans community is vooral bedoeld om van elkaar leren, elkaar te helpen en nieuwe toffe producten of diensten te ontdekken. Daarom zou ik het leuk vinden als je je voorstelt!

  • Deel zoveel (of weinig) over jezelf als je zelf kwijt wil
  • Als je ook iets over je smarthome-setup wilt delen: graag
  • Lees ook eens door de andere voorstel-berichten heen, wie weet ontdek je nog iets leuks of vernieuwends.

Ik hoop je bericht snel te lezen!

Hoi,

Mijn naam is Dimitry of DIM. Al lang actief in de media en dan speciaal rondom tech. Ik ben lid geworden omdat ik me verder wil bekwamen in Smarthome. Ik heb daar de laatste jaren te weinig in verdiept. Dus ik lees graag mee!

Goedenavond allen,

Doralin is mijn naam
Leuk om jullie te ontmoeten.

Hi ,Ik ben Staf ,Technieker van liftinstallaties, en thuis beetje gek van smarthome

Hallo ik ben Hans.

Leuk hieraan mee te mogen doen.

Nog niet zo heel goed thuis in de HA. Maar leer en wil graag bij leren . Altijd geïnteresseerd in tips en trucs vooral van Home assistant.
Mijn systeem van HA werkt op een Synology NAS 220+ en is gekoppeld met HC 3 van Fibaro en alle benodigede Homewizard apparaten. Zoals 3fase meters in combinatie met 2 Growatt omvormers.
Specifiek ben ik op zoek naar de extra instellingen van de Growat omvormer om deze te begrenzen om overbelasting van mijn 3 x35Amp zekeringen bij terug levering te voorkomen.
Groetjes

Hi, ik ben Ellen. Heb de video deurbel van LSC van Action. De
batterij is inderdaad heel snel leeg en moeilijk op te laden. Hoe kan je hem dan bedraad aansluiten? Weet iemand dat en /of is het mogelijk om een apparte batterij charter aan te schaffen. Is daar een handleiding voor?
Dank vast.