Nieuw dus even voorstellen Willem / Wheelie2024

Ik ben Willem uit 85 altijd al zelfstandige en nu nog.
Ik verdien mn boterham door verkopen op bol de laatste jaren.

Wel grappig dat we echt veel producten verkopen die te maken hebben met slimme woningen, toevallig net bij voorbeeld een stapel Jung dimmers online gezet en al 11 verkocht van de 12.
Maar in onze schuur staat nog 250m³ met zon 8000 producten.

Ik ben bijna 4 jaar geleden terug gekomen naar NL vanuit Spanje waar ik samen met mn vrouw een winkel had gericht op Toeristen, en daarnaast hadden we als een van de eerste tv en internet via de schotel of ons eigen 5Ghrz netwerk in een straal van 30km hadden we zon 200 vaste klanten met jaar contract en 1000 klanten per jaar van 1 week tot 7 mnd de Hollanders die kwamen overwinteren.

Groot gemis omdat we zo goed en snel en meer dan 3x onder de prijs van de concurrent.

Dus toen de klanten zeiden kan niet werken vanwege Corona heb nu geen geld, hebben wij alles intact gelaten en gezegd we gaan naar Familie in NL als we terug komen in September dan is het wel payday…

Je voelt hem al aankomen we hadden ook nog een lening afgesloten in Spanje ding dat allemaal heel anders als hier, wij waren nl ook verplicht open te blijven omdat we ook printen van tickets, telefonie en telefooncellen hadden maar ook ons internet en dat waren zogenaamde cruciale zaken die open moesten blijven.

Maar wie er betaalde, helemaal niemand!

Ik was er zo klaar mee we hebben die 2 mnd daar nog alle zenders van daken en torens gehaald, alle apparatuur bij eens gehaald en bij de klanten opgehaald.

En zo naar NL gereden, helaas blijkt er in NL geen camping oid te zijn die de apparatuur wilt overkopen dus dat staat in huis, samen met nog veel te veel handel in de overige 5 slaapkamers.

Maar goed, de woning is wel aangepast met huislift, gelijke vloer zonder hobbels oid.
Maar de douche moet nog aangepast worden en een tillift waar ik al even op wacht nu eindelijk goedkeuring voor gekregen.