Nachtzicht eufy camera (S330) werkt niet

Goedemorgen,
Ik heb 3 maanden geleden een eufy home base 3 en 4 camera’s type S330 gekocht.
Sinds 2 weken gaat 1 camera niet op nachtzicht dus kun je live niets zien avonds Het komt voor dat hij het soms na paar dagen weer doet en daarna na paar dagen weer niet.
De instellingen zijn gelijk van alle 4 camera’s. Heb die camera ook al op nieuw gesynchroniseerd, lens schoongemaakt , geschud zoals op site vermeld eufy. Wie kan mij helpen of weet wat het kan zijn en hoe ik dat oplos. BVD.

@ Tieboprak

Hallo,

Had hier het probleem dat de IR ledjes van mijn Ring deurbel maar matig voldeden omdat de camera uitkeek op een grote niet verlichte tuin.
Probleem opgelost door een hulpschijnwerper IR bij camerashop24.nl aan te schaffen.
Het werd DEZE:

Waarom voor deze gekozen ?

  • waterdicht
  • schakelt automatisch in bij duisternis en uit als het licht wordt
  • 230 V uitvoering, scheelt weer geklungel met een externe 12V ( hier werken veel stralers mee ) voeding die ook weer geschikt moet zijn voor buitenmontage ( want bij een lange voedingskabel verlies je veel voltage, LED’s werken niet meer op max. sterkte.

Misschien kun je iets met deze toevoeging, misschien ook niet…

Groet,
Tjerk :nerd_face:

1 like

Dat is vervelend, maar bij zo’n ‘jonge’ camera zou ik er zelf nog niet te veel zelf mee gaan klooien (hardware-matig). Neem even contact op met de winkel waar je ze gekocht hebt, ik verwacht dat het een issue met de camera zelf is na alle stappen die je al hebt doorlopen!

Dankjewel
Denk maar omruilen gebruik maken van de garantie.

1 like