LSC Smart Connect niet te koppelen met Google Home

Ik kan LSC Smart Connect niet koppelen met Google Home: “vindt geen compatibele apparaten in LSC smart connect”.
Ik heb twee buitenlampen van Action (LSC Smart Connect buiten wandlamp -up-down)

Hier het zelfde probleem , gaat er echt om dat je smartphone via 2,4 G connect vaak geeft je smartphone aan dat hij 2,4/5G doet maar het modem geeft niet altijd goed door,kijk eerst in de instellingen van je router.
Verder heb ik hier het probleem met de lampen van Action dat als de normale schakelaar per abuis wordt bediend het niet meer werkt in de app en ik opnieuw moet toevoegen

Ik heb in mijn modem een tweede wifi uitgang ingesteld op 2.4G, deze gebruik ik alleen op mijn smartphone en LSC Smart Connect.
Deze (Action)-buitenlampen kunnen nog steeds niet gekoppeld worden met Google home.
Bovendien gaan de lampen, buiten mijn ingestelde tijd zone, steeds op verschillende tijdstippen aan.

Dat is wel vreemd Frans! Heb je al geprobeerd om de lampen (of te beginnen met één) te resetten? Vervolgens toe te voegen aan je LSC-account en dan proberen te koppelen aan Google Home?

Dag Ruud,
Heb al verschillende malen gereset en opnieuw begonnen.
Alle stappen voor het koppelen aan Google Home gaan goed (LSC connect naam, wachtwoord, enz.)
Alleen aan het eind krijg ik als popup: “Geen compatibele apparaten in LSC smart co…
Misschien moet je deze apparaten eerst instellen met LSC smart connect. Als je al apparaten hebt ingesteld, ondersteunen ze Google Home misschien niet. enz.”
Het is wel vervelend omdat alle andere smartlampen, enz. (Ikea, Smart Life, KlikaanKlikuit, enz.) wel aan Google Home gekoppeld konden worden.
Zou het misschien alleen aan deze ‘buiten’-lampen van Action kunnen liggen?

En als je nu de SL app gebruikt?
die werkt prima met LSC is trouwens een grote hoop aan merken wo ook eTiger het merk dat wjj verkopen maar de inhoud en chipsets zijn op de zelfde basis gebouwd.

SL (Smart Life) kan prima overweg met Google en het is ook nog eens een prima platform om je huis te automatiseren

Hmm, vreemd! Maar dan lijkt het aan het product te liggen. Maar dat is dan ook meteen één van de problemen van LSC, er is weinig echte technische info te vinden, laat staan support.

Heb je al geprobeerd het specifieke type/model te Googlen om te checken of er Google Home-ondersteuning is? Is het misschien al een ouder model?

Ook als ik dit lamptype koppel aan de Smart Life app wordt de lamp niet door
Google Home herkend (De overige apparaten (slimme stekkers) die ik op SL heb staan worden wel herkend.
Ik hou het er op dat het echt aan deze Action buitenlampen ligt.

Het ligt denk ik toch echt aan dit Action buitenlamp type (nieuw model).

Dat is onmogelijk, je hebt de originele app van LSC niet nodig, hoef je ook niet eens op je telefoon te hebben om de lamp bij SL toe te voegen.

even wat anders ik raad je zeker aan om langzaamaan op ZIGBEE over te gaan of matter simpelweg mij helehuis wordt gestuurd, voorheen alles op WiFi geen punt heb een server en 6 routers hangen dus dat ging prima, maar na het commando, via de speaker, drukknop of sensor duurde het soms 4 tot11 seconden voordat datgene ook geschakeld werdt.

Nu alles op ZIGBEE 1 tot max 3 seconde.

Wellicht kun je proberen contact op te nemen (of de specs/het model Googlen) om te checken of deze Google Home-ondersteuning heeft. Helaas ben ik - zo op afstand - ook out of options…