LSC Smart Connect draadloze videodeurbel

Nadat accu videodeurbel leeg was is de deurbel niet meer online te krijgen. Weer opgeladen maar blijft offline. Deurbel is net een maand oud. Wifi netwerk is prima in orde. Heeft iemand een oplossing? Het artikelnummer is 3012982?

Heb je al geprobeerd om de LSC deurbel te resetten? Afhankelijk van het model zit er een reset-knop aan de achterzijde, die je even met een pinnetje moet indrukken?

Hebben we ook al gedaan. Ik zou graag een foto van de bel bijsluiten maar dat lukt me niet. Krijg dan alleen een link te zien

Normaliter zou je gewoon een foto moeten kunnen selecteren, op mobiel ziet dat er zo uit bijvoorbeeld:


Je ziet in de editor dan alleen een link, maar deze is dan wel geupload en wordt getoond.

1000004363

Dit is inderdaad de deurbel die nu verkocht wordt door de Action. Echter, als je al een factoryreset hebt uitgevoerd, is het handig wat extra informatie te delen:

  • Welke melding krijg je?
  • Welke stappen in het proces van installeren lukken wel, welke niet?
  • Heb je 2,4 en 5Ghz wifi? Of slechts één van beide?

Deurbel opgeladen
Daarna blijft de app offline en bij het indrukken van de knop op het midden brand het blauwe lichtje even maar gaat naar een minuut uit, app blijft offline
Bel werkt maar camera niet
Na de factory reset blijft de app offline
Doordat de app offline blijft kunnen we ook niet checken of de bel is opgeladen of dat misschien de accu defect is

We hebben overigens zowel 2,4 en 5Ghz Wifi, maar volgens de gebruiksaanwijzing van de bel kunnen we alleen de 2,4 gebruiken

Dat is vervelend! Heb je ook al geprobeerd de bel te verwijderen uit de app en deze ‘als nieuw’ in te stellen?

Ruud, dank je. Ik heb via een ander mailadres opnieuw account aangemaakt en hij doet het. Helemaal top
Dank je voor het meedenken en de assistentie op afstand
Groetjes en een fijne dag verder
Jolanda Stuiver

1 like

Goed om te horen dat alles weer werkt :slight_smile:

Ik heb ook de action deurbel opnieuw geactiveerd en werkt nu perfect. Een goed beeld. Prima.

2 likes