Links werken niet of niet cirrect

Hallo, eerst even voorstellen, ik ben Luuk.
Mijn vraag gaat over links. Ten eerste, ik kan deze community alleen bereiken via de link in de email of doe ik iets fout?
Ten tweede, veel links op de webpagina van SHF (er is nog geen app?) Werken niet of niet correct. In neem aan dat dit de opstart perikelen zijn?
Ten derde, via de (home)webpagina is reageren, vragen ed niet mogelijk? Er is ook geen link naar deze community.

Hey @Luuk

Allereerst: welkom:-)

Dat klinkt niet heel goed, voor de zekerheid:

  1. Vooralsnog is de community invite-only, maar hij is wel publiekelijk te bereiken via: https://community.smarthomefans.nl
  2. Heb je een voorbeeld van een link? En bedoel je op het forum? Of op de site? Kan dit zo even niet herleiden.
  3. Op Smarthomefans.nl staat boven in het menu wel een button met ‘community’, als je daarop klikt kom je op deze pagina uit!

Dank alvast voor je antwoorden! Laten we dit zo snel mogelijk oplossen :slight_smile:

Het gaat om links op de site. Bv de links naar de prijzen van artikelen werken niet correct maar leiden je terug naar de home page.
De link naar ‘slimme lampen’ toch vaak het startpunt van een smart home, geeft aan, pagina niet gevonden gevonden.

Oh, en de button naar community niet gevonden

Goed dat je dit aanhaalt, hij staat alleen op desktop vooralsnog. Ik zal 'm ook op mobiel erbij zetten:-)

Wat betreft de linkjes: ik stuur je even een privébericht :slight_smile:

1 like

Inmiddels zijn alle euvels opgelost :partying_face:

  • Linkjes werken weer
  • Button is aan mobiele menu toegevoegd

Thanks voor de feedback en het meedenken :smiley:

1 like