Is @ snelzoek op trefwoord @ binnen SH een idee?

Hallo Ruud en Smarthomers

Smarthomefans ( voor het gemak kort ik dit maar even af tot SH ) groeit en groeit maar sinds het ontstaan begin dit jaar .
Prima ontwikkeling natuurlijk , vooral omdat ik hier op dit deel van het forum reviews van nieuwe produkten lees en ook hoe ànderen hun woning slim(mer ) automatiseren.

Soms wil ik snel even iets opzoeken met de insteek ‘ hoe zat het ook al weer ‘
Nu blijkt dat het forum door mij gelezen bijdragen automatisch netjes onder elkaar zet, heel handig , ook ongelezen en nog door mij te lezen bijdragen staan boven de rode streep bovenin zodat ik gelijk weet wat er nu weer intussen aan nieuws is bijgekomen.

Soms wil ik echter even snel iets opzoeken met een trefwoord…
Kan voorkomen dit dat buiten de genoemde aan mij getoonde lijst(en ) valt.
En dat wordt , omdat SH groeit , steeds meer scrollen…

Is / komt dit misschien ook nog als zoekvak / mogelijkheid in het linker menu , bijvoorbeeld in een in te vullen zoekvak ?
Bewuste artikel verschijnt dan in beeld waarbij het gezochte woord even een ander kleurtje krijgt voor de snelle herkenning.

Dit is allemaal geen kritiek hoor , laat dat duidelijk wezen, alleen zomaar een idee( tje ) !

Of heeft deze lezer ( intussen redelijk op AOW leeftijd ) tòch even tot nu toe een functie binnen SH over het hoofd gezien ? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Groet,
Tjerk

Thanks voor je suggestie @Feuerhand ! Waardeer het dat je meedenkt!

Er staat - als het goed is - altijd een zoekbutton in beeld in de header. Deze is op zowel mobiel als desktop altijd beschikbaar, dus een extra zoekveld zou, denk ik weinig directe toegevoegde waarde hebben.

Neem aan dat je het vergrootglas al gespot had? Werkt niet niet (volledig) voor jou?

1 like

Hi Ruud

Ah juist ja… tip met vergrootglas geprobeerd en … het werkt ! :blush:
Voor mij weer een voorbeeld van ‘ je moet het allemaal maar net even weten ‘ .

Loop in het dagelijks leven steeds meer tegen het feit aan dat alles steeds maar digitaler wordt in de samenleving en voor het gemak dan wordt uitgegaan dat je ook digitaal vaardig bent. De Overheid heeft er bijvoorbeeld een handje van tegenwoordig naar mijn idee…
Behoor je tot de oudere AOW generatie zoals ondergetekende (kom uit de tijd dat een typmachine op kantoor normaal was en gevens van klanten in hangmappen werden bewaard met op je bureau een Rolodex voor snel veelgebruikte info opzoeken en geheugensteuntjes, wie kent ze nog ?) , de veranderingen gaan dus razend snel…

Domotica heeft mijn grote interesse , daarom volg ik SH met belangstelling.
Bijdragen hier van mijn kant vanuit Z.O. drenthe zullen dan ook nog wel eens meer in de toekomst naar jouw server gestuurd of daar vandaan gedownload gaan worden… :grin:

Tjerk

1 like