Even voorstellen

Hallo mijn naam is Martin, maar mijn vrienden noemen me vaak Goose.
Ik heb iets met tech dingetjes die het leven wat makkelijker maken.
Ik probeer daarbij Google tech dingetjes te vermijden, ze weten toch al zoveel over ons leven.
Het begon ooit met klik aan klik uit….( verlichting, rolluiken)
Daarna een Netatmo weerstation ( wij hebben honden dus willen graag droog lopen ) en deze gaf ons weer inzicht in de CO2 binnen ons huis…die ging vaak over de 2000 ppm , dus erg ongezond, dus daarop een mechanisch ventilatiesysteem aangeschaft…nu alles ok
Ook de deurbel van aangeschaft, deze hoef je niet aan een abonnement te hangen, dus dat is ook fijn
Verder een honeywell Evohome , voor het kunnen regelen van de (bad) kamer afzonderlijk van elkaar, zonder dat ik een centrale op 22 gr te moeten zetten.
Aansturing van de airco s gaan ook per app
Ook onze Ecovac 9+ robot stofzuiger ( genaamd miepje) doet dagelijks perfect haar werk….en bespaart ons veel tijd
De gordijnen wordt in de zomer geinstalleerd, daar we nieuwe gaan kopen.
Ik zit nu hard te denken aan een homey pro om dit alles met elkaar te kunnen laten “spreken”.

1 like

Welkom Martin, wat tof dat je lid geworden bent!

Flinke collectie heb je al opgebouwd de laatste jaren en mooi dat Miepje daar ook onderdeel van uitmaakt:-)

Veel plezier in de community gewenst in ieder geval!

Welkom in de Smarthomefans community, Martin!

Handig inzicht wat betreft CO2… een mooie bijkomstigheid dus! Fijn dat je het hebt kunnen oplossen!

Wie weet kan deze community je ook nog leuke nieuwe inzichten geven! Hoe dan ook: veel plezier gewenst!

Welkom Martin,

Ah zo’n robotstofzuiger, wat een uitkomst is zo’n ding.
Lang over getwijfeld om aan te schaffen en nu ik haar (RoboTruus) heb begrijp ik niet waarom ik daar zolang over twijfelde.

Bij ons in eerste instantie uit nood geboren…Anja moest aan haar knie geopereerd worden en ik had mijn werk…dus wilde ik de “huishoudelijke” taken anders indelen als Anja deed…dat koste mij teveel tijd…dus Ecovacs Miepje gekocht…kan ik beneden en boven inzetten…zonder dat ik moest programeren en die niet naar beneden valt….ik ben bang dat er ook een opvolger komt…is echt iets wat je niet meer wil missen idd

1 like