Eufy deurbel . Account kwijt . Reset?

De eufy deurbel die ik heb is geïnstalleerd op een oud account waar ik geen toegang meer toe heb, hoe kan ik het apparaat reserten en zorgen dat ik het op mijn nieuwe telefoon kan instaleren ?

Dus als ik het goed begrijp, gaat er geen mogelijkheid zijn om bijvoorbeeld je wachtwoord te resetten? Met ander woorden, je hebt geen toegang meer tot het emailadres?

Dan kun je de deurbel (en Chime/Homebase) even volledig resetten. Dan is het vervolgens mogelijk deze opnieuw in te stellen en verbinden aan een ander account. Je hebt dan nog steeds geen toegang tot je oude data, maar kunt wel ‘opnieuw beginnen’.

Bedankt voor je snelle antwoord, dit heb ik al gedaan , via het linkje… maar dan werkt het nog niet. Ik loop telkens vast bij het moment dat ik de qr code wil scannen… dan kan ik zeg maar niet meer verder

Waar loop je dan precies vast? Geeft hij foutmelding? Bevriest de app? Kun je de QR niet vinden? Of iets anders?

Hij scant de qr code niet. Ik zal het later nog eens proberen

Ook bij handmatig invoeren zegt hij dat de deurbel al reeds is geinstalleerd op een ander account

Ah, dat is inderdaad vervelend. Heb net ook even gezocht, maar nog geen uitleg kunnen vinden hoe je een deurbel verwijdert van een account zonder dat je toegang hebt.

Wellicht heeft nog iemand anders een optie, maar je kunt ook contact opnemen met de klantenservice van Eufy. Zij moeten je sowieso kunnen helpen!

Mocht je eruit zijn, laat je het hier ook even weten? Ben wel benieuwd :slight_smile:

Ik zie dat er geen nederlandse klantenservice is , weet jij zo naar welke email adres ik kan mailen of bellen ?

Dan zou ik contact opnemen met het reguliere ‘support’ adres (support@eufy.com).