Blauwe led op homebase 2

Hallo,
Ik heb een vraag over de homebase 2.
Ik heb deze een jaar of 2-3 in bezit met een deurbel T8210.
Alles werkt perfect, alleen de blauwe led is van de ene op ded andere dag uitgevallen.
De rode led werkt wel bij het opnieuw opstarten maar wordt niet meer blauw.
Ik heb al van alles geprobeerd.
Het enige dat mij nu nog rest is een reset naar fabrieksinstellingen.
Mijn vraag is als ik de reset heb uitgevoerd moet ik dan de homebase en de bel zelf opnieuw aan de app koppelen of is het opnieuw koppelen van de homebase voldoende en hoe doe ik dat op de meest gemakkelijke manier?
Op voorhand dank voor uw antwoord.
Met vriendelijke groet,
Ruud van der Haring

Voor de volledigheid: de bel werkt dus niet meer? Of werkt alleen de LED niet meer?

Als je de Homebase reset, zul je de deurbel opnieuw moeten koppelen (en deze dus ook resetten waarschijnlijk). Het proces van koppelen wijst zich redelijk van zelf.

TIP: Zorg dat je de Homebase opnieuw verbindt als hij op de plek staat waar je hem ook wil gebruiken. Dan weet je in ieder geval of de connectie goed werkt.

Hier nog een aantal handige links:

Succes, laat je weten of het gelukt is?

Dank voor het antwoord.

Alles werkt wel behalve de led.

Dus de bel en homeebase verder geen probleem

Lijkt een veel voorkomend probleem te zijn waar geen oplossing voor is.
Homebase 2 no blue led light anymore
Blue light on homebase 2 no longer working?

1 like

Hallo Patrick,
Dank voor je antwoord en ik dacht ook L zoiets gelezen te hebben
Omdat alles verder tot op heden gewoon goed werkt laat ik het ledlampje maar zitten in de hoop dat eufy eens met een oplossing komt.
Groet
Ruud

Dag Ruud,

Misschien een idee om deze vraag ook uit te zetten in de community van Eufy?.

Ik heb ooit eens een “harde” reset uit moeten voeren op mijn Home Base 3 met deurbel S330 doordat niets het meer deed, beide waren nl. helemaal vast gelopen, echter ik was alle opgenomen beelden kwijt. Mijn advies is dat ALS je een “harde” reset overweegt en je hebt er beelden op staan die je wilt behouden zou ik ze eerst veiligstellen. Het koppelen gaat op de gebruikelijke manier zoals beschreven in de gebruiksaanwijzing.

Dag Ruud,

Misschien een idee om deze vraag ook uit te zetten in de community van Eufy?.

Ik heb ooit eens een “harde” reset uit moeten voeren op mijn Home Base 3 met deurbel S330 doordat niets het meer deed, beide waren nl. helemaal vast gelopen, echter ik was alle opgenomen beelden kwijt. Mijn advies is dat ALS je een “harde” reset overweegt en je hebt er beelden op staan die je wilt behouden zou ik ze eerst veiligstellen. Het koppelen gaat op de gebruikelijke manier zoals beschreven in de gebruiksaanwijzing

Dag Marcel,

Dank voor je reactie.

Ik heb over dit probleem veel gelezen op de community maar in algemeenheid wordt aangegeven dat deze reser niets uitmaakt en dat de blauwe led het ook na de reset niet werkt.

Bij mij werkt alles goed maar alleen de blauwe led doet het niet.

Ik houdt het dus maar zo zo lang het duurt.

Met vriendelijke groet

Ruud