šŸ” 5 slimme producten waar ik enthousiast van kan worden

De afgelopen jaren heb ik honderden gadgets- en smarthome-producten gebruikt, getest en soms ook weer aan de kant gelegd. Er zijn een aantal producten die ik nog steeds graag gebruik en erg enthousiast over ben, tijd voor een lijstjeā€¦

:zap: HomeWizard (P1-meter, Energysocket en meerā€¦)

Het is geen groot geheim: ik ben fan van HomeWizard-producten. Inmiddels gebruik ik de P1-meter, Sockets, watermeter en Energy Display al geruime tijd. Dit heeft veel inzicht gegeven in in mijn energieverbruik en daardoor de nodige besparing opgeleverd.

:link: Review P1-meter
:link: Review Energy Sockets
:link: Review watermeter
:link: Review Energy Display
:link: Bekijk meer details bij HomeWizard

:bulb:Govee Lyra

Slimme, staande lamp. Ziet er mooi uit, is goedkoper dan Philips Hue en geeft bijzonder mooi licht. Er zijn al veel mensen in mijn omgeving die deze ook gekocht hebben nadat ze hem hadden gezien.

:link: Review Govee Lyra
:link: Bekijk product

:bell: Ring Video Doorbell Battery Plus

Mijn favoriete deurbel van dit moment. Vooral de verwaarloosbare vertraging bij zowel de Chime (gong) en de meldingen binnen de app zorgen dat ik ik erg enthousiast ben over deze slimme deurbel.

:link: Review Ring Video Doorbell Battery Plus
:link: Bekijk details

:fire: Tado

Voor de temperatuurregeling thuis gebruik ik Tado. Niet alleen de slimme thermostaat, maar ook de airco-bediening. Beide werken prettig en vooral de draadloze verbinding met de slimme thermostaat past goed in mijn situatie/setup.

:link: Review Tado thermostaat
:link: Review Tado airco
:link: Bekijk product-details

:loud_sound: Sonos

Al jaren (ooit met de oude Play 5 begonnen) gebruik ik al Sonos. Tegenwoordig met onder andere de Play 1, Sonos Beam en de Sub). Werkt goed, verbinding is stabiel en er zijn veel integraties beschikbaar.

Ik twijfel nog of ik voor ik een Era 300 moet toevoegen, maar misschien wordt dat overkill. Of nietā€¦ :smiley:

:link: Review Sonos Era 100
:link: Bekijk product details

Heb jij favorieten?

Natuurlijk ben ik ook benieuwd naar jouw favorieten, welk product ben jij laaiend enthousiast over? Laten we hier een mooie collectie slimme producten van maken :pray: